Nieuws
Ook tijdens COVID-19, kan u nog steeds bij ons terecht.
U kan nog steeds bij ons terecht!
Ook wij hebben de laatste dagen de ontwikkelingen over het coronavirus (COVID-19) nauwlettend gevolgd en willen op een verantwoorde manier omgaan met de snel wijzigende situatie.
Omdat het welzijn en de veiligheid van onze cliënten én onze medewerkers altijd voorop staat volgen we nauwgezet de richtlijnen en adviezen van de overheid.
Wat betekent dit voor onze cliënten?
Tijdens de kantooruren blijven onze kantoren geopend van 9u tot 17u.
Iedereen blijft dus van harte welkom op ons kantoor en mag er natuurlijk op vertrouwen dat we alle voorzorgsmaatregelen hebben genomen om uw bezoek in de best mogelijke omstandigheden te laten verlopen.
Indien u toch niet graag de deur uitgaat, geen probleem: Desdalex gaat online.
Om iedereen zo goed mogelijk te beschermen tegen de risico’s van de verdere verspreiding van het virus en om de normale dienstverlening voor onze cliënten te kunnen garanderen heeft Desdalex een digitale werksfeer opgezet.
Sommige van onze medewerkers zullen van op afstand beschikbaar zijn en zo nodig kunnen via een door ons georganiseerde video-link afspraken en besprekingen worden ingepland en uitgevoerd.
Indien gewenst kunnen dus ook voor gewone en niet hoogdringende zaken de consultaties online doorgaan.
Wij helpen u graag bij het heel éénvoudig opzetten van deze virtuele bijeenkomst waardoor het lijkt alsof we met elkaar aan tafel zitten, maar dan via internet.
Heb je toch een dringende vraag?
Ook voor hoogdringende zaken blijven we zoals steeds de klok rond voor iedereen beschikbaar. U kan ons dus 24/7 zowel per telefoon als digitaal bereiken via:
- Ons gebruikelijk telefoonnummer +3232484030
- Ons algemeen e-mailadres info@desdalex.be.
- Onze online chattool (van ma-vrij van 09u tot 18u)
Voor het online maken van een afspraak of meer algemene informatie kan je steeds op onze website www.desdalex.be terecht.
Desdalex staat klaar voor zijn cliënten.
U kan dus ook in deze onzekere tijden steeds blijven rekenen op de service en bereikbaarheid die u van ons gewend bent.
De steeds wijzigende situatie volgen we van dichtbij op en we houden u op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen.
Alvast bedankt voor het begrip.
Met vriendelijke groeten
Team Desdalex
Meer artikels over aansprakelijkheids – en verzekeringsrecht
Eerste hulp bij data-inbreuken
De Algemene Verordering Gegevensbescherming (ook wel genaamd: GDPR) riep een heel aantal verplichtingen in het leven voor ondernemers die in contact komen met persoonsgegevens. Eén...
Wie betaalt de kosten van mijn advocaat en het gerecht?
Wanneer cliënten betrokken worden in een gerechtelijke procedure stellen zij ons vaak dezelfde vragen: “Wat kost een advocaat?”, “Wie betaalt de kosten van mijn advocaat?”,...